در چه شرایطی می توانم کالای خریداری شده را برگردانم؟
  • اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد:

بند ۱: وجود مغایرت می بایست طی ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا به دارو پلازا اطلاع داده شود.

بند ۲: درصورتی که امکان تشخیص مغایرت، بدون باز کردن بسته بندی کالا وجود داشته باشد، کالا نباید از بسته بندی اولیه خود خارج شود و اگر تشخیص مغایرت صرفا با باز کردن بسته بندی امکان پذیر باشد، جعبه اصلی محصول می بایست نگهداری شده و از دور ریختن آن خودداری شود.

بند ۳: رسیدگی به درخواست مشتری درصورتی امکان پذیر است که کالا در جعبه اصلی خود به دارو پلازا بازگردانده شود. استفاده از محصول، پاره یا مخدوش کردن جعبه آن یا باز کردن پلمپ امکان بازگرداندان کالا را از بین خواهد برد.

توجه: عکس محصول جهت کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است این تصویر در پاره ای از جزییات با کالای اصلی تفاوت داشته باشد، به استناد آن‌ نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در کالا، مشخصات درج شده در وب‌سایت است.

  • اگر کالای خریداری شده آسیب دیدگی و یا ایراد ظاهری/فنی داشته باشد:

بند ۱: آسیب دیدگی یا ایراد ظاهری/ فنی می بایست طی ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا به دارو پلازا اطلاع داده شود.

بند ۲: رسیدگی به درخواست مشتری درصورتی امکان پذیر است که کالا در جعبه اصلی خود به دارو پلازا بازگردانده شود. استفاده از محصول، پاره یا مخدوش کردن جعبه آن یا باز کردن پلمپ امکان بازگرداندان کالا را از بین خواهد برد.

  • اگر کالای خریداری شده در اثر حمل و نقل آسیب دیده باشد:

بند ۱: آسیب دیدگی می بایست طی ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا به دارو پلازا اطلاع داده شود.

بند ۲: با توجه به بسته‌بندی استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و نقل به عهده شرکت حمل کننده است و دارو پلازا تنها در صورت تایید شرکت حمل و نقل و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

بند ۳: رسیدگی به درخواست مشتری درصورتی امکان پذیر است که کالا در جعبه اصلی خود به دارو پلازا بازگردانده شود. استفاده از محصول، پاره یا مخدوش کردن جعبه آن یا باز کردن پلمپ امکان بازگرداندان کالا را از بین خواهد برد.

بند ۴: کالای آسیب دیده می بایست با تمامی أقلام و ملزومات آن و به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده به دارو پلازا ارسال شود.

بند ۵: در صورتی که آسیب‏‌ به هنگام تحویل قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل‌گرفتن مرسوله خودداری کند.

  • اگر مشتری از خرید خود منصرف شود:

بنا به دستور معاونت غذا و دارو امکان مرجوعی محصولات داروخانه به دلیل انصراف از خرید وجود ندارد.

چگونه کالای خود را ارسال کنم؟
  1. قبل از ارسال کالا لطفا موضوع را به ما اطلاع دهید.
  2. کالا را به همراه تمامی ملزومات و أقلام همراه آن بسته بندی نمایید.
  3. بسته را به آدرس زیر ارسال کنید:

تبریز ، میدان ساعت ، ارتش شمالی ، داروخانه دکتر امیری
کدپستی: ۵۱۳۳۸۸۵۱۹۱
شماره تماس: ۳۵۵۳۳۵۲۴ ۰۴۱

هزینه ارسال چگونه محاسبه خواهد شد؟
  • اگر وجود مغایرت، آسیب دیدگی و یا ایراد فنی/ظاهری به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش دارو پلازا برسد، هزینه ارسال بر عهده دارو پلازا خواهد بود.
  • برای واریز هزینه ارسال به حساب مشتری، تصویر قبض شرکت پست می بایست به آدرس Darouplaza@gmail.com ایمیل شده و یا از طریق سیستم پشتیبانی آنلاین ارسال شود.
  • در صورت انصراف از خرید و یا عدم تایید مغایرت، آسیب دیدگی یا ایراد فنی/ظاهری، هزینه ارسال بر عهده مشتری خواهد بود.